Kasıklarımdan bacaklarıma doğru vuran ağrı var. Aşırı gergin ve stresliyim. Bu sinir hali adet öncesi de oluyor genelde o yüzden gebelik umudumu kaybettim. Yüzümde adet öncesi gibi sivilce çıktı. Genelde hamilelere parlaklık güzellik gelir derler bu sivilce işi de eksiye düşürdü. Göğüs ağrım 0. Çok fazla akıntı var hatta adet oldum sanıyorum. Bunları yaşayıp yine de pozitif gören var mı ? Düzensiz oluyorum hangi gün olurum bilmiyorum ama 19 eylül pik 21 eylül çatlama.