Kızlaaarr bilen yaşayan var mı nolur bişe diyin. 36 haftalığız Felaket derecede bir el ağrısı yaşıyorum şuan. Elimin üstü orta ve yüzük parmağım ve onun hizasından bileğime doğru oradaki damarlarım. 1 ayı gergindir var ve doktor ödemdendir dedi sadece bi bileklik verdi bileğimi falan sabit tutması için. Ara ara ağrısı geçiyor geliyor ama hiç bu kadar ağrımamıştı. Uğundum ağladım kolumu hareket ettiremedim napıcam ödemden mi gerçekten olabilir mi ya