Rafiye07 canım bende başta dedim dolabı olsun yatağı olsun ama şimdiden öyle büyük bi dolaba falan inan gerek yok hele odaya hiç yani bebeğimiz zaten yatak odasında yanınızda yatar dolayıda büyüyene kadar ufak bisey alsanız yeterde artar çünkü büyüdükçe daha çok güzel modeller cikiyo 3 4 yaşına girene kadar almak gereksiz bence tabikide yine sizin kararınız park yatağa gelince o cidden çok güzel bi tercih bende öyle alacağım çünkü bebekler sürekli yanınızda olmak istiyo bilirsiniz mobilya yatak bi yatak odası bi oturduğunuz yer sürekli taşımak inanın çok zor ama park bozup açarak çok rahat istediğiniz yere goturebiliyorsunuz alanlar şuanda çok memnunlar bende öyle almayı düşünüyorm 😊😊