Geçen perşembe günü rahmim T şeklinde olduğu icin histeroskopi oldum. Gayet başarılı geçtiğini söyledi. Biraz da yapışıklık olduğu için jel sürüldü. İlk 2 gün ağrım cok azdı ama 2 gündür alt karnımda şişlik ve baskı hissediyorum sanki. Histeroskopi sonrasinda böyle olan var mı? Neredeyse hic yerimden bile kalkmıyorum ama psikolojik mi anlayamıyorum artık