Mihrasina_ Haftaya girdik 2 gün sonra randevu aldım inşAllah cinsiyetini öğrenirim kızlar :))) mide bulantım devam ediyor özellikle aç kalınca çok çok hafif karnım çıktı sizde durumlar ne
mutlumoomm Mihrasina_ 18+1 im ben benim hala mide bulantım var hele ki evde kendim yaptığım yemekleri yiyememe gibi durumum oldu ne zaman geçecek merak ediyorum canımın istediğimi alsam bile yiyemiyorum sonradan 😢
zeh6363 Mihrasina_ bizde 13 hafta olduk öğrenemedik daha bulantım azdı zaten koku hassasiyeti m çoktu
sektek 13 haftalık olduk bizde . Benim bulantılarım geçen haftaya kadar inanılmaz yoğundu . Her yediğimi çıkartıyordum. Ama birden bire bulantılarım kesildi ve iştahım açıldı . Yavrum anasına kıyamadı heralde 😂