ceylinya Kızlar cevaplarsanız beni cok mutlu edersiniz Aile hekimliğinde takibim vardı demir eksikliğm ve troidlerm yüznden doktorm beta hcg testide istemiş haberm yoktu neyse soncu öğrenmege gittgmde bana betan poztif cıkmıs dedi ve 15 şuan dedi smdı varmı yokmu kendiside bilmiyor iki gn sonra tekrar bakalım dedi artıs olucakmı diye aranızda benm gbi bu düşük sonucla hamile kalanlar varmı birde adetime daha 4 gün var daha günüm gelmedi
amamoms ceylinya başıma gelmedi ama burda yazılanları okuduğum kadarıyla artış takibi genelde pozitif yönde oluyor 2 günde 2 katına çıkma muhabbeti çok dönüyor hakkında hayırlısı olsun güzel haberlerle gelirsin inşallah, istiyor muydun bebiş 🥰
umynurr ceylinya baska bi sitede gormustum adetinede daha var artacaktir insallah hayrli olsun cnm 🌸🌸
Elatalay ceylinya beta kac olursa olsun başta net bisey soylemiyolar cunku artıs onemli canim.şuan beta 300 bile olsaydi muhtemelen ayni seyi soylicrkti.hayirlisi olsun senin icin çok guzel ilerlesin hersey🤗
sektek ceylinya adetine daha var diye değer böyle çıkmıştır . Bence yükselecektir yüreğini ferah tut ❤️ bende bundan iki buçuk sene önce bir bebeğimi kaybettim kalbi durdu almak zorunda kaldılar. 2 buçuk senenin ardindan en olmaz denilen anda hamile olduğumu öğrendim. Hamdolsun şu an hamileyim . Rabbim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah. Yani olmayacak diye birşey yok arkadaşım önceki tecrübelerimiz endişe olarak geri dönüyor bizlere haliyle. Bizde senin güzel haberlerini bekliyoruz inşallah ❤️
ceylinya amamoms evet bi tane kaybım var maleaef 3aylıktı oğlumu kaybttm bir sene oldu deniyordk ama olmuyordu bi anda doktorm öylr deynce şaşırdm baya kimyasal olmasndanda korkuyırm
amamoms ceylinya inşallah değildir, güzel sonuçlar alırsın umarım, ailenize güneş gibi doğsun yavrucak😍 dualarımdasın kızçem gönlünü ferah tut, sende bizleri dualarında eksik etme 🥰🥰
ceylinya sektek Allah sağlıklı bir seklde kucağına almayı nasıp etsn evladını inşAllah bekliyorm evlat acısı gercekten cok zor ki birde üç ay baktım sanki senelerdir bakmıs gbi oluyor insan😔
sektek ceylinya ahh hem de nasıl zor . Rabbim kimseyi evlat ile sınamasın acılarını göstermesin. İlk rahme düştüğü gün başlıyor analık. Bir saat bile baksan can senin canın 😞
busrasya2334 ceylinya adetine daha 4 gün var erken öğrenmişsin canım gebelik var hayırlı olsun 48 saat sonra tekrar aynı yerde test ver iki katı artış varsa sağlıklı gebeliktir inşallah
sedefhamile ceylinya 2 gün sonra artma olursa hamilelik var demek olur inşallah hamilesindir gebelik testi yaptın mı peki
ceylinya sedefhamile yarın gidip inşAllah test vericem devlet bir saate cıkartıyor diye oraya gidicem haber vericem sizede inşAllah🥹biraz korkyorm ackcası regl ağrılarm başladı 😕
sedefhamile ceylinya İnşallah hamilesindir bende şuan regl ağrılarım var göğüslerim agırugor açıkçası akıntım da var normal mi bilmiyorum normalde kesilmesi lazım
ceylinya gulayardenrecep sizde inşAllah sağlıklı bir seklde alırsnz kucagnıza Rabbim banada nasıp eylesn🥹