Kızlar 34+4 hamileyim. 3-4 gündür bacaklarımda ve ayak bileklerimde kaşıntım vardı. Kaşıdıkça kabardı yara yaptım artık onları. Kaşıntılarım hala devam ediyor. Şimdi de karnım kabarmaya başladı kaşımıyor. Bildiğiniz kabarcıklar oluşmaya başladı. Ben kaşıdıkça daha çok kabarıyor ama durduramıyorum kendimi. Normal mi bu. Acile gitmeli miyim