Kızlar merhaba doğum sancısının başlayıp başlamadığını nasıl anlıcam bütün gün iyiydim şimdi karnımda ve belimde ağrı var özellikle sol tarafım çok ağrıyo apandis kısmı neden olur aca bilgisi olan var mı geçenlerdede belime ve kasıklarıma regl ağrısı gibi ağrılar girdi geçti sonra 37 haftalığız normal mi sizce