elifgn 16 haftalık hamileyim doktor artık yavaş yavaş hissedebilirsin dedi de henüz hissetmedim tekme falan hissetmişsem de anlamadım ilk nasıl hareket eder neye benzer hareketleri ve ne zaman eder
mutlumoomm elifgn 18+1 oldum şuana kadar hissetmedim daha doktorum ilk gebelikte geç hissedilebiliyor dedi 16 da erkenmiş size dediği 18 den sonra başlıyor dedi bana geçen hafta gittiğimde
kubos_ elifgn ben ilk hareketini 18.haftada hissetmiştim bağırsak hareketi gibi belli belirsiz hareketti. 21.haftada net şekilde hissetmeye başlamıştım
Elif112 Benim ikinci gebeliğim 15de hissetmeye başladım, böyle çok minik pıt pıt vurmuştu iki üç kere ,ilk öyle hissettim, ilk gebelikte daha geç hissediliyor ☺️
aylah61 Ben hareketli 15.haftadan beri hissediyorum. Zayıf ve bebeğin yerleşimi ile alakalıymış daha geç de hissedilebilirmiş. Kayma gibi bir his oluyordu başlarda bir tarafa toplanıyordu. Yıllardır bağırsak problemi yaşayan biri olarak bence asla benzemiyor o his. Pıt pıt hissediliyor baya şimdiler de
deryaakabn Bn suan 14 hafta olucam ve hissediyorum cok derinden sanki birşey kayar gibi hissediyorum ikinci gebelik bnce o yüzden bu kadar erken farkettim 13. Haftadan beri nerdeyse hissediyorum bagırsakla alakalı değil çünkü bebeğim baya aşağıda