Kızlar bundan 4 sene önce 6 başarısız aşılama ile tüp bebek raporu çıkarttık ve Zeynep kamil de hamile kaldım şuan 3 yaşında bir evladım var. Geçenlerde ilk cocugu tüp bebek olana devlet yine destek oluyormus diye duydum umutlandım hastaneye sordum ama aslı yokmuş.tup bebek olsun olmasın canlı çocuğun varda devlet bida rapor vermiyormus. Şuan ücretli fiyat 56 bin TL. Bu sene yaptıran oldu mu acaba orda.hemen başlıyorlar mi . Birde ilaçlar ne kadar tutuyor