Kızlar Allah izin verirse planlı sezaryen ile doğum yapacağım. Doktor 38+3 de gel alalım dedi yalnız yine de kararı bana bıraktı yani istediğim haftada gitme hakkına sahibim eğer yavrum doğumunu kendisi başlatmazsa tabi 😂 38+3 de gidersem terazi burcu olacak 39 dan sonra gidersem akrep. Sizce hangi burç daha iyi 😂 erkek bebek bu ara. Benim annem akrep burcu ve gerçekten inadı kıskançlığı ve sezgileriyle beni fazlasıyla ürkütür 😂 birde yakınımda terazi burcu insanlar var ama genel olarak pek hoşlanmıyorum onlardan. Hadi bi el atın olaya 👌