2 yaş sendromu, çok doğal. Bu yaşta kendilerinin de fikri olduğunun farkına varıyorlar. Oğlum da çok hareketli ve zaman zaman agresifti, ben işi gücü bırakıp hep onunla oynadım, zaman zaman da yendim ki yenilmeyi öğrensin, 3 yaşında da kreşe başlayınca geçti genel olarak aslında ama gerçekten 3-4 çocuk büyütmüş kadar yoruldum. O yüzden de kardeşiyle arası 9 yaş olacak :D