Canım öncelikle hayırlı olsun 🤗 Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah.Mama konusunda herkesin tecrübesi farklı ama şunu unutmamak lazım ki anne sütü ilk 6 ay için en kıymetlisi 🍼 Hem bağışıklık hem de sindirim açısından mucize gibi 🌸 Tabii ek desteğe ihtiyaç olursa doktor önerisiyle mama tercih edilebilir, markalar arasında da her bebeğin tolere edebildiği farklı oluyor. Küçük kutu alıp denemek en mantıklısı bence çünkü her mama her bebeğe yaramıyor🙏🏻