Kızlar bir sene çalışma ile 90 puan ve üzeri hedefliyorum sene başına kadar matematik sonra Türkçe ,tarih ve cografya şeklinde plan yaptım.Sizler başladınız mı günde kaç saat çalışıyorsunuz birbirimizi bu gönderide motive edelim.Bu arada bölümümde atama yok düz memurluk için zorlayacağım .Hevesimiz kırılmadan bu süreci başarıyla geçirmek dileğiyle …