Kızlar selam 33 haftalık hamileyim kızım olacak Allahın izniyle ikiside yok ama en başından beri hep sağlıklı olsun tabi ama kız olsun ya diyordum Allah gönlüme göre verdi🙏 Ama herkes göbeğime erkek göbeği gibi sivri diyor değişme söz konusu olmaz dimi bu beni aşırı tedirgin ediyor 🤣