Kızlar merhaba 12 13 haftalar 2li tarama testinde devletteki doktorum erkek bebege aşırı benziyor demişti şimdi 17+2 haftamdayim özele gittim doktor yüzde doksan kiz ama Bi çıkıntı var eğer büyürse erkek tam anlayamadım dedi 22 de tekrar gel dedi başına böyle birsey gelen var mı.ilk bebiskom sizce buyur mu ? Bebegimi bir türlü anlayamadılar sizce ne olur