Kızlar kimler var
dbg657_ ben temmuz 2021 de gebe kaldım Mart 2022 de doğum yaptim
dbg657_ beeen 15temmuz2021 kızım
dbg657_ ben temmuzda hamile kaldım Nisan 2022 de doğum yaptım
dbg657_ temmuzda hamile kaldım Nisan 2022 de doğum yaptım. Şimdi 2.ye hamileyim 🥰
zehraulger3838 ben de temmuz da kaldım ocak sonu yapmıştım doğum kaç haftalık doğurdun 🤭
dbg657_ 37+5 di yanlış hatirlamiyorsam
Rukenbrray 2021 de mi doğurdun
Zge12 maşAllah 4 yaş bebeleri olacaklar ❤️
_zynpce yaaa maşAllah ben çok geçmeden 2.yi de 2023 de doğurdum 🤭
dbg657_ maşallah 🙏❤️
dbg657_ pazartesi günüde nasipse tekrar doğum yapacağım ❤️
dbg657_ 23 Eylül 2021 oğlum oldu şuan tekrar hamileyim Ocak da bı oğlum daha olucak 😊
dbg657_ Mayıs 2021 de kalmıştım şubat 2022 de doğurdum ☺️
dbg657_ 2021 şubatta hamile kaldım kasımda doğurdum 🩶