ilkiminannesi Doktorun en son ki alttan muayeneyle gördüğü kadarıyla yarın opu var bir den fazla yumurtası olan benim gibi çok olanlar öpünüz nasıl geçti ?
Goncaa420 ilkiminannesi 25 tane toplanmıştı benim ağrısız hiç Birşey hissetmiyorsunuz korkmayın hiç inşallah sizinde güzel geceler ve güzel sonuçlar alırsınız 🙏
ilkiminannesi Çok ağrınız oldu mu kanamanız ? Benim suan bile karnım hamile gbi sis ve çok ağrım var sabah opu var
Tcher123 Benim 23 tane toplanmıştı karnımda ağrı oluyordu fakat işlem esnasında o kadar ağrı olmadı dilerim sizin de olmaz çok güzel sonuçlar alırsınız inşallah
ilkiminannesi Tcher123 OHSS olmaz değil mi Herşey normal geçer inşallah 🙏🏻 Amin canım inşallah hem heyecan hem korku var