HafVel Merhaba 27. Haftamızdayız ama ben karnım büyüdükçe bebeğimi ezeceğim korkusuyla geceleri sürekli uyanıyorum. Ve sizde de oluyor mu? Sağ tarafıma veya sol tarafıma yattığımda bebeğim orada hareket etmeye başlıyor bende bişi oluyor herhalde diye sürekli dönmek zorunda kalıyorum. Sizin bebişlerde yattığınız tarafa gelip orada tepiniyor mu? Sizler nasıl yatış pozisyonunda yatıyorsunuz?
HafVel HafVel birşey daha sormak istiyorum. Bebeğiniz bazen şeyinize tepiyor mu? Hahahah normal mi bu
atesvesu HafVel sırt üstü yüz üstü yatilmiyor canım sağ yada sol tarafına yatiliyor bebeğini ezmezsin korkma rahat yat onu koruyan kesesi var rahminin içinde , ayrıca göbek bölgesi kat kat yani bebeğine hiç birşey olmaz başlığı okurken emzirirken ezilir mi diye bir soru bekledim 🤭
Kubraaa_o HafVel bende 29.haftadayım. Aynıları oluyor. Ama ben sırtüstüde yatıyorum. Sol tarafım öldü çünkü. Bebeğe giden kanda şuan sorun yok. Doktorumda sorun yok şuan sırt üstü yatmanda dedi( benim özelimde de söylemiş olabilir)
Seyda-06 HafVel bende bu.sebepten sağa sola yatamıyorum evet ezilmez korkma yanlarına yanlarına ayaklarını diriyorlar maalesef mahvediyor buda mecbur başka tarafa dönüyorum bu sefer diğer tarafa geçiyor karnımın altına yastık koyuyorum daha rahat oluyor
Nazz344 35 haftamdayım aynı sorun bende de olhyo. Sola dönüyorum sola toplanıyo, sağa dönüyorum sağa toplanıyo. Eziyorum gibi de hissediyorum dönmeye calıaıyorum sürekli ki dönmekte bı haftalarda baya eziyet gibi 😅
HafVel Nazz344 Aayy az kalmış sizin Rabbim bir solukta kurtarsın inşallah. Gerçekten öyle sürekli diken üstündeyim ve daha şafak 88
HafVel Kubraaa_o doktorum bana yatmakla ilgili bir şey demedi daha. Haftaya kontrolümüz var olmadı sorayım o zaman. Bende bazen sırtüstü yatar halde uyanıyorum. Uzun süre o şekilde kalmamaya özen gösteriyorum
Nazz344 HafVel Amin inşAllah teşekkür ederimm. İnşAllah size de sağ salim kucağınıza alırsınız. Zaman gecmiyo gibi geliyor ama aşırı hızlı geçiyor ☺️
Kubraaa_o HafVel yüz üstü yatılmadığı sürece çok bi sorun yok sanırım. Sırt üstü yatmak tansiyonu düşürüyor diyorlar ama bende sizin gibi gece sırtüstü uyanıyorum
HafVel Seyda-06 ezilme psikolojisinden çıkmaya çalışıyorum yoksa bebek doğmadan uykusuzluk mahvedecek bizi :)
Seyda-06 HafVel yok yüzüstü yatmadığın sürece sıkıntı olmaz yanına karnının altına ince bi yabtık koyabilirsin baya rahatlatıyor hareketlerinin acısını da bi nebze indirgiyor