hayatdegisken Kızlar 27 haftalığım 17 kilo aldım. Şuan 72 kiloyum boyum 1.70 sadece karından hafif kalcadan ve gögüsten. Moralim bozuldu :/ iştahımda kapanmıyor. Doğumda problem olurmu sezaryende falan?
Deletedmom_297 hayatdegisken biraz fazla almışsınız ama şimdiden sonra almamaya dikkat edin gebelik şekeri vs riskinizde artıyor malesef ben 10 kg verdim buda iyi değil mesela
Butterfly06 hayatdegisken Bende 29 haftalığım, 17 kilo aldım çok dikkat etmeme rağmen alıyorum umarım doğumdan sonra verebiliriz
Bdks98_ hayatdegisken selamlar ben 23+2 deyim şuana kadar 2kg aldım fakat zaten kilolu hamile kalmıştım başlangıç kilom 75ti şuan 77 yim ona rağmen 13kg hakkın var toplamda dedi doktorum ki sizin zaten boyunuz da var maşallah benim boy 1.57 :) bence bir sorun yok bebek büyüdükçe mideye baskı yapıyor ve istesenizde zaten yiyemeyeceksiniz bir yerden sonra o yüzden canınızı sıkmayın :)
Havin49_ hayatdegisken malesef çok kilo almışsınız dikkat etmeye çalışın çünkü hiç yoksa önünüzde 11 hafta var oda en az ve artık iştahınız durduramazsın diye düşünüyorum çünkü son zamanlarda insan çok kilo alıyor ve daha çok yiyor bence dikkat etmelisin
hayatdegisken Deletedmom_297 gebelik şekeri bakıldı sıkıntı cıkmadı çok şükür. Evet bide verenler var inşallah bebek kilo alıyordur nasılsınız umarım bebekte iyidir 🌸
Deletedmom_297 hayatdegisken ben hamilelik önceside kilo verme sürecindeydim devam ettirdim hamileliğin 5 ayına kadar kontrollü verilebiliyor bebek haftasıyla uyumlu gidiyor aslında bir sıkıntı yok ama 10 kilo fazla vermişsin dedi doktorum 😇
hayatdegisken Deletedmom_297 bebek iyiyse hiç sorun yok doğumla beraberde sende direk kilo kalmaz inşallah 🌸☺️
Havin49_ Deletedmom_297 bende 7 kilo verdim doktorum yeter dedi o yedi kolyu vermeme rağmen hala 80 kg yim bacım 😀😀
hayatdegisken Butterfly06 ilk bebekte ilk hafta 10 kilo veren olmus umarım onlardan biri oluruz 😂 böyle cok yabancılaştım vucuduma. Çatlama belirtisi varmı? Kremleniyormusunuz?
Butterfly06 hayatdegisken 20.haftada kalçamda çatlaklar oluştu malesef , göbekte şu an bişey yok düzenli krem kullanıyorum
Bdks98_ hayatdegisken doğumdan sonra bebek+plasenta+su+ödem yaklaşık 6-7kg yapıyor doğum sonrası zaten bu kilo hızlıca gidecek :) sonrasındada uykusuz geceler emzirme derken toplamda 3-4 ay içinde eski halinize dönebilirsiniz :)
Havin49_ Bdks98_ benim 4 kilo tek gitti. 1 senedir hala o 4 kilo ile kalmıştım tekrar hamile kaldım hamile kalınca 7 kilo verdim şuan 80 kiloyum doktorum yeterli düzeye geldim daha zayıflama dedi herkesin gitmiyor malesef