dilberrrs İnanmıyorum bugün sabah doğumum var , o kadar zor hamilelik geçirdim ki . Hâlâ da devam ediyor zorluklar . Kaburgam kırıldığı için 39. haftamda sezeryana giriyorum . İnşallah güzel geçer , korku heyecan ne ararsan var 🥹 Darısı başınıza güzel anneler
Serife5712 dilberrrs darısı bana inşallah canım bende tam 39 olacak şekilde planlıyoruz Benim ikinci gebelik ilk doğumum çok güzel geçmişti şimdi yine öyle olacak diye güzel enerjiler yolluyorum Sende öyle düşün doğum güzel birşey ağrın olacak ama öyle öldürücü gibi aşırı zor bi ağrı değil güzelliklere odaklan
Madamebubu dilberrrs bundan sonrası çok kolay olur umarım sizin için, benim içinde☺️ Sağlıkla kavuşun. Benim de miyom olduğundan sezaryen 5 gün kaldı.
Zge12 dilberrrs geçmiş olsun hayatım inşallah güzel bi doğumun olur evladını sağlıcakla kucağına alırsın 🤲🏻🩷