Zbyd3 Kızlar bi kaç gündür karnımın içi ağrıyor geriliyor gibi normal mi ilk grbelıgım geçer mi bu günler şimdiden yatamıyorum sırtım falan agrıyor gobegımın altına yastık yorgan destekleyerek yatıyorum
Ayseguls_baby Zbyd3 benim miyomum var 16. Haftada acillik olmuştum çok kötüydüm bebek çok baskı yapıyordu miyom ağrısı da tetiklenmişti. Doktorum büyüme atak haftasının olduğunu söylemişti
Havin49_ Zbyd3 ıfak tefek ağrılar normal ama bu şekil bilmiyorum çünkü ben de 16 haftalığım öyle şeyler hiç ihtiyacım olmuyor sadece sağ kalçam çok ağrıyor benimde
Snmsu Rahim büyüdükçe ufak tefek ağrıların olması normal hafta hafta bebiş yukarı çıkıyor organlar sıkışıyor bunun için hareketlerine sınır getirmelisin ani hareketlerden kaçın uyurken bacaklarının arasına minder koy ağrıların azalır inşallah
Zbyd3 Snmsu çok sağol sağlıkla gelsinlerde .. karnım nasıl geriliyor şuan huzursuz oldum çok sağol yorumun ıcın 🥲🌸
Snmsu Zbyd3 Zbyd3 geç saatte bir şeyler yememeye çalış ne kadar dikkat etmekte akşamları karın fazlasıyla sertleşiyor Rabbim kolaylaştırsın sağlıkla kucağımıza alalım 🥰🌸
kirr Ben de 17. Haftaya girdim ama 15ten beri bazı akşamlar karnım aşırı geriliyor.bu haftalar çok hızlı büyüdüğü zamanlarmış sanırım ondan oluyor karnım da baya büyüdü bu günlerde gerilmesi normaldir diye düşünüyorum
Zbyd3 kirr evet oyleymiş bak hızlı büyüdüğünü yorumunda senden ogrendım sağlıkla gelsinler inşallah canım sağol yorumun için 🌸🌸
Zbyd3 Havin49_ arada kalçama da vuruyor ağrı ama daha çok karnımın içi sabaha dogru rahatlıyorum mesela şuan iyiyim 🌸🥲
Ayseguls_baby Zbyd3 evet canım doçent takipliyim doktorum, 22-23 den sonra bebek yukarı çıkıyor baskı azalacak dedi öyle de oldu ❤️