Gurhan Ovitrelle oldum bugün 10.günüm testi bu şekilde çıktı var mı sizce 6.gün erken gebelikte çok zor görmüştüm ikinci çizgiyi şimdi böyle çıktı
demom Gurhan merhaba bende bugün kontrole gittim letu ya başlattı adetin 3. Günü başlayıp 7 gün kullanacakmışım ama iğne olarak bu Ovitrelle iğneyi söyledi hiç bir eczanede yok depolarda yok siz nasıl buldunuz bana da. Allah rızası için yardımcı olabilir. Misiniz
Lovebaby27 demom canım şehrindeki bütün eczaneleri tek tek arayıp sordum ve buldum aldım son güne bırakmadım hep öncesinden aldım dolaba koydum
Gurhan demom ben istanbulda cihangir eczanesinde buldum, İstanbul da tüp bebek merkezlerinin oralara sorabilirsiniz
Gurhan Lovebaby27 henüz tekrarlamadım. Dün açık kahverengi akıntı oldu devamı gelmedi beklemedeyim şuanlık
Gurhan Ftmn123- hayır sadece göğüs ağrım başladı bugün ama çok umutlanmak istemiyorum regli öncesi belirtiler olabilir diye
Gurhan Bazen vücudu çok dinlememek gerekiyor bunu öğrendim bu süreçte çok düşünmeyin rabbim hepimizin gönlüne göre versin tez vakitte hayirla inşallah hamileyizdir
Anon41 Kızlar selam ben geçen hafta pazartesi ovitrelle vuruldum bugünde grip oldum fenalştım kan tahlili vs yaptılar hcg 6.73 çıktı sizce iğnenin etkisimi sekiz gün oldu iğneyi vurulalı