Tuby_ Yagmurkya düzelir hiç endişe etmeyin benim bebeğim de 20 çıkmıştı 3 gün yoğun bakımda kalmıştı kan uyuşmazlığı olduğundan bizim sarılık 2,5 aya kadar uzamıştı zamanla kendi geçti gitti çok şükür 🙏🏼
kelebek181 Yagmurkya bebeğiniz de bir hasar bıraktı mı sarılık bizimde değerimiz 22 ye kadar yükseldi😔