Kızlar 6+3 dün gitim hastaneye doktorum kalp atışını duyamadım dedi 1 hafta sonra gel dedi kan alındı yineeee ayrıca öğrendiğimden beri devletdeki doktorlara hiç vitamin falan da vermediler sadece folik asit kulanıyorum sizce 1 hafta sonra kalp atışı duyulurmu neden bu sefer duyamadım