Bende denedim ama olmadı. 41.0 da yatışım yapıldı. Yatış yapıldıktan bir saat sonra su geldi. Açılma yok sancı yok. Suni verdi dr. İlk gün suni sancıyı hiç hissetmedim. Dr kendi sancıma destek olsun diye verdi herhalde. Ama sancım hiç olmadı benim. İkinci gün oldu sancım akşam üstü beş gibi başladı. Gece 12 ye kadar iki kere epidural istedim. Ve açılma 3 cm dediklerinde ben pes ettim. Demekki açılmam olmuyor kendi sancımda yok. Suniyi kestiler. Ben o gece uyudum. Sabah dr geldi sez oldum.