Naciyeylmz Kızlar pek anlamıyorum ben kahve sunumundan çekiniyorum hep birini çağırmaya çünkü pek öyle çeşit fincanın sunumlugum yok bu iki tabak var kumlu kurabiye yaptım bide küçük çikolata koyarım diyorum sizce hangisi iyi olur
Naciyeylmz Gokturkmom_ teşekkür ediyorum peki kubiye ve çikolatayı aynı tabağa mi koysam yoksa çikolatayı fincanın yanına kurabiyeleri tabağa mi