Snmsu diğer türlü annenin gönlü olmazsa sağlıklı oluyormu peki ? Yapmayın lütfen o kadar zorluğu sıkıntıyı anne çekecek ama ismi baba koyacak onun hakkı vs elbette babada koyabilir ama içine sinmeyen bir ismi sırf babanın hakkı diye konulması anneye haksızlık değil mi abdest alıp namaz kılmaz ama isim konusunda dinde babanın hakkı diye savunulur bunu yapmayın ne kendinize ne bebeğinize evet dinde isim hakkı babanındır diye söylenti var ama hangi sahih bir hadiste yada ayette yazmıyor sadece islam fıkıhında geçer bu ve sadece peygamber efendimiz çocuğa güzel anlamlı isim koyması tavsiye etmiştir .