sola Merhaba idrar yolu enfeksiyonu yaşadım 1 sadece suya atımlık antibiyotik ve fitil kullandım ancak yeşilimsi akıntı devam ediyor. Doktor bu akıntının gebelikte devam edebileceğini söyledi . Bebeğe sıkıntı veririm mi
guvbn sola bende gebeligimin 25+3 haftasindayim gebeligimi öğrendiğimden beri sürekli idrar yolundan enfeksiyon kapıyorum çok şükür bebeğim iyi inşallah sağ salim kucağımıza alırız evlatlarımızı
ftmcnli Bugün sabah o enfeksiyon belası yüzünden acillik oldum istifar ettim serum yedim ne ilaç kullandıysam geçmedi yeniledi 34. haftamdayım korktum da biraz
sola Allahım sen evlatlarımızı koru. Sağlıcakla kucağımıza alalım ya. Bu baş belası enfeksiyon da kurtulalım inş.