Dilan123
Güzel anneleeer merhabaaa 🙋🏻♀️
Kızıma en sonunda Lavin isminde karar kıldım ama eşim 2. İsimde olsun diye ısrar ediyor bana göre Lavin tek başına güzel ama kabul ettiremedim. Lavine uygun isim öneriniz varmıdıır kısa🙄
Lütfen ricamm🙏🏻 Bulunan ismi eleştirmeyelimm. Ben bi anne olarak beğendim ve bunu koymak istedimm sadece uyan isim önerisi istiyorum😘😘