Mucizemyoldaaa_ kızımda wee baby göğüs ucu kalkanını denemiştim her emzirmeden sonra taktım yara olmasını beklememek lazım çok iyi gelmişti süt göğüs ucunda kuruyor çamaşırınıza yapışıp yara yapıyor çekerken. Hava kanalları sayesindede hava alıp çabuk iyileşiyor bide aynı zamanda lansinoh kremi kullanmıştım. Şimdi 2.ye gebeyim yine aynı taktiği uygulayacağım nasipse