Arkadaşlar bugün doktr kontrolümde bebeğin gelişiminin yavaşladığını öğrendim. Geçen ay 1500 gram imiş bu ay ise 1730 gram olmuş. Kansızlık ve idrarda protein kaçağı var. 33 haftalık olmam gerekirken hafta olarak 29 haftalık olarak kalmışım. Bebekte herhangi bir risk olmaz değilmi. Ve erken doğumda olmaz değilmi 🥺