Benim kızım nerdeyse 11 aylık şimdiye kadar hiç ayakta sallamadım am ananesi bi haftadır hafif sallayarak uyutuyom çünkü eşimin ya da benim yöntemine uyutamıyor zor geliyor. İnşallah çok bağımlı olmaz bu yönteme olursa da artık annesinin sorunu bugün sen salla dedi ben sallamam dedim köşeye çekildim. Şuan ikinciye hamileyim ve hep memede uyuturdum doktorum rahimde kasılma oluyosa emzirnemen gerekir dedi birkaç gündür oluyo gibi o yüzden memeyi bıraktırmaya çalışıyorum mecburen ananesi uyutuyo gündüz gece babası omzunda ya da yerde kendine döndürüp sırtından pışlayarak uyutuyor. Sizde emziriyosanız sizin yapmanız zor ama akşamları geceleri en azından babasına pışlaması yöntemini uygulatabilirsiniz.