Nurayocal Kizlar bugun gunumuz. Bakalim Bekliyoruz minik kizimizi. Ama hic gelecek gibi degil. Bol yuruyus, squat, hurma yiyor, frambuaz yapragi cayi iciyor,merdive cikiyor, perine masaji yapiyorum. Midwife’imin tavsiyesi ile. Haftaya carsamba yine randevumuz var o zamana kadar gelmezse🙈🙈 sukur hicbir skntim yok. Gayet iyi hissediyorum. Var mi dogurmak uzere olanlar siz de ne durumlar?
Ruhak Nurayocal canım bende 39+4 bugün ama gelen giden yok 🤷♀️ valla öle özel çaba da harcamıyorum vakti geldiğinde gelir diye düşünüyorum. Son 3 gün
Ayseayse Nurayocal bende 39+4 gelen giden yok günlük 3 saat falan yürüyorum hiç oturmuyorum. nişanımda geldi ama ogluşum gelmemekte ısrarcı 🥺🥺🥺