Öncelikle geçmiş olsun başınız sağ olsun. Evet çok üzücü bir durum anlamaya çalışıyorum sizi ama şöyle düşünün eğer başınıza böyle bir şey geldiyse Allahın vardır bir bildiği çok daha güzel kapılar açacaklar ki öncelikle bunun gerçekleşmesi gerekiyordur. Belki bu aşamaya gelmeseydi önünüzde çok daha farklı zorluklar yaşayacaktınız bebeğinizle ilgili yani size bir sürü sebep sayabilirim inancınız yerindeyse biraz acınız geçtiğinde siz de anlarsınız zaten. Size üzülmeyin diyemem, üzülme diyenleride pek dinlemeyin bence. Nasıl üzülmeyesiniz ki? Üzülün, ağlayın gerekirse. Ama hayırlısının böyle olduğunu, ve daha güzellerinin gerçekleşmesi için bu aşamada olduğunuzu hatırlatın. Sevgiyle kalın, kalbinizden öptüm❤️