Ablam zorunlu sezeryan oldu 5ay once genel istedi oda korkusundan dolayi okadar sakin girip sakin bir sekilde ciktiki ve sonrasinda annem bir hafta boyunca cok iyi bakti okadar guzel gectiki ayaklandi kolayca.. Sezeryan normale gore korkunc bakiliyo ama hicte oyle degilmis oda bir dogum cesidi sonucta kisiden kisiye fark ediyomus boyle yapilarak anneler korkutulmamali diye dusunuyorum bebegini kucagina aldiktan sonra herseyi unuttu