Merhaba benim başıma da geldi bu durum oğlum 5 aylıkken hamile olduğumu öğrendim ilk bebeğim 10 aylık olunca emzirmeyi bıraktım çünkü kasılma yapmaya başlamıştı ağrım olunca bıraktım onun dışında genel olarak bi sakınca görülmüyor iyi beslenmeniz gerekiyor yurtdışında doğurup ikisini aynı anda emziren bi çok anne var bakabilirsiniz başka doktorlarada danışın. Bazen bebekler kendileri bırakıyor süt içeriği değişiyor çünkü hamile kalınca bazıları da emmeye devam ediyor ben ek gıdayı arttırıp 10. Aya gelince kestim