beyzzsenturkkk yarın doktora gidiyorum daha fazla bekleyemedim kalp atısını duyabilir miyim sizce yarın bir de doğum günüm kendimi böyle mutlu etmek istedim insallah duyarım ya 2. kez anne oluyorum ama hala ilk hamileliğimmiş gibi heyecanlanıyorum🥹♥️
Rusapolat beyzzsenturkkk bende 6+2 de duymuştum. 34 haftalık olduk şimdi🥹 geç döllenme değilse duyarsın. Sağlıkla gelsin
beyzzsenturkkk Oyk_eknc az da olsa duymak icimi rahatlatır cunku 4+6da sadece keseyi görmüstüm biraz rahatlamaya ihtiyacım var kalp atısını duyana kadar kimseye söylemeyi düşünmüyorum
azrayalin Evet, 6. haftada kalp atışı genellikle görülür ama her zaman dinletilmeyebilir çok kücük olduğu için. Ben de 5+6’da görmüştüm, sizde de mutlaka göreceklerdir. 🥰