Hifaakim Kızlar ben 30 gittim doktora 32 de çalışmaz raparu vericem gel dedi özele gidiyorum 3 bin aynı raporu devlet doktoru da yazarmı bida kendi doktoruma ücret ödemesem
Sedaolmz Hifaakim yazar tabiki doğal hakkın bu senin çalışmak istemezsen istemiyorum demen yeterli sorgulamaz bile
erikarpuz Hifaakim yazar devlet de ama özelde rapor için ayrı para mı istediler? ben muayene sırasında aldım özel olarak ayrı bir para vermedim
Betul3461 Hifaakim bende 30 da gitmiştim doktorum sigortayla ilgilenen sekretere bilgileri ver 32 de çalşamaz raporunı mail olarak atacaklwr iş yerşne verirsin gelmene ferek yok onun için 34 de gel demişti sizde o şekilde söyleyin boşuna muayene ücreti vermeyin
Hifaakim Bumah normalde özele gidiyorum muayne ücretim 3 bin 32. Haftamda doktor tekrar çağırdı 34 de gitmem gerekiyo normalde sana rağor vericem dedi yani rapor için gitmek istemiyorum sdce devlet doktoru da yazıyor o zaman
Hifaakim erikarpuz yok hayır özel para değil muayne günüm norm34 haftamda ama sırf rapor için 32 de gitmek istemedim para verip randevu almam gerekiyor ya
erikarpuz Hifaakim 32de gidin raporu alın 10 gün içinde giderseniz bir daha muayene parası vermezsiniz zaten 34e yakın yine gitmiş olursunuz