Rusapolat Ahh ah bende bugün 35 haftalığım. Zaten sırt ve bel ağrım vardı hatta şu dediğin göğüs altı ağrım da vardı ama 30dan sonra daha da arttı. Bebeğin hareketleri zaten fazlaydı o da çok arttı. Gün içinde fazla da uyumuyor artık kaburgalarıma vurup duruyor. Sırt ağrısından ne yatabiliyorum, ne dönebiliyorum, ne de oturabiliyorum dediğin gibi ağlıcak hale geliyorum. Karnımda taş gibi, çok kötü durumdayım. Mide yanmam hiç yoktu o da başladı, boğazıma yukarı yanıyor bazen. Bugün vajinaya bıçak saplanır gibi ağrılarım da arttı, ne yürüyebiliyorum, ne bişey yapabiliyorum. Son zamanlar artık Rabbim yardımcımız olsun da sağ salim kucaklayalım🙏😥