Annedyebiri Son adet tarihim Eylül 18 bitişi 22 si son gününden itibaren ovülasyon testi yapıyorum ilk zamanlar ikinci çizgi çok silikti son 2 gündür tek çizgi yumurtlayamayacak mıyım anlamadım bilenler yardımcı olabilir mi?
pembelotus Annedyebiri ben bu ay 24 de öğlen test yaptım yeterince koyu değildi akşam 18 gibi yaptım pikti tekrar öğlen yaptığımda silikleşmişti bazen yumurtlama daha kısa süre biliyor benimde tamamen tesadüf gördüm
Annedyebiri Baharln ay inşallah kimin duasının tutacağı belli olmaz dua eder misiniz bu ay hamilelik haberini alalım ❣️
Baharln Annedyebiri ay inşallahhhhh hamile kalırsın canımmm çok içten dua ediyorum ben de hamileyim hamile duası kabul olur derler❤️
Annedyebiri pembelotus eşimin eve gelmesi gece 12 yi buluyor o yüzden hep bu saatlerde yapıyorum acaba kaçırıyor muyum ki ?
pembelotus Annedyebiri azıcıkta koyulaşma olursa değerlendirin bende bende normalde günde bir kere yapıyorum
sepselin Benim bitiş 9 eylüldü 19 eylülde pik gördüm kişiden kişiye değişebiliyor testlere devam et sorun yoktur