eslemsare49 Kızlar çok ağrılı kasık ağrısı ve şiddetli âdet sancısı gibi sancı ile acile gittim beta 2.5 çıktı adete 12 gün var yükselme ihtimali var mı daha önce yaşayan oldu mu
isimsiz19 eslemsare49 adetinize daha çok var yükselme ihtimali var ama yükselmeye bilirde regle 1,2 gün kala test yapın umarım vardır🙏
eslemsare49 isimsiz19 inşallah çok teşekkür ederim aklımdan şey geçti acaba adet bitiminden hemen sonra hamile kalmış olabilir miyim diye ama bazende umutsuz oluyorum
isimsiz19 eslemsare49 biraz sabredin bu şekilde kendinizi de yıpratırsınız vardır elbet vakti gelir bulur sizi içiniz rahat olsun rabbim en kısa zamanda nasip etsin inşallah 🙏🤍
isimsiz19 eslemsare49 şu anlık gebelik yok ama bilemeyiz umarım en yakın zamanda sizde hayırlı haberi alırsınız🙏