visnelicheescake MadameTussauds Sabah lahvaltikda yaprak dökümü eşliğinde sucuklu tost yemem dışında sorun yok 🤣
Admsarzu doimom valla ben nerdeyse 2 günde bir sucuklu yumurta yapıyorum 😄 iyi pişirirsen bişi olmaz bence ya ne bileyim yumurta tüketimi önemliymiş bende sade yumurta yiyemiyorum midem bulanıyor
Ipek0z doimom sakınan göze çöp batar ye gitsin 😅 arada sırada yiyorsan korkma. Dün yedim ben turşulu donatesli sucuklu yumurtalı kaşarlı evde ne varsa koydum içine 🤣🤣🤣 afiyet olsunnn
aselbalim doimom ben ilk hamileligindede hiç biseyir kisitlamadan yedim ve suandada yine aynı şekilde emin olduğum bir sucuk olacak şekilde kisitlamadan herşeyi yine yiyorum o kadar büyütmeye gerek yok bence
anneoluyorummm103 doimom ben kasap sucuğu alıp incecik doğrayıp yemiştim valla sonra tansiyon çıktı daha yiyemedim 😂😂 iyi piştikten sonra sorun olmaz