dil_n benim 31 temmuzda adet oldum 1 eyülde adet olmam lazımdı 4 eylülde betam 341 çıktı 1 hafta sonra keseyi gördüm 8000 bindi betam 1 hafta sonrada kalp atısını duydum kaç haftalık die sordum 4 demişti 2 hafta oynuyor yanı arada şuan 9 haftalık olmam lazım ama 7 haftalığım