TeacherMommy Vajinal doğumun komplikasyonlarından dolayı ve sancı Korkumdan dolayı sezaryene daha yakınım ama yine de bilmiyorum. Sizce hangisi kızlar ilk doğumum.
Havin49_ TeacherMommy ben ilk doğumum normaldi 40 güne kadar çok zordu dikişten oturmadım doğumum ztn tramva asla cesaret edemem bidaha ztn ikiz gebeyim şuan sezeryan olucam belki o daha zordur ama ben 40 gün doğumdan sonra ağrı çektim doğum tramva oldu onun için asla bidaha istemiyorum normal doğuö
beyzzsenturkkk TeacherMommy ilk doğumumda normaldi eğer bebek bi aksilik cıkarmazsa bunu da normal istiyorum
1ErkekkkAnnesi TeacherMommy ikisinin da kendine göre zorluğu var bence benim ilk doğumum sezeryandı erken doğum yapmıştım bebeğim küvezde olduğu için biraz daha çabuk toparlanmıştım tabi ilk bir kaç gün zor yani şuan 2. Gebeliğim nasipse sezeryan olucam gene bakalım nasıl olacak