İlkinde yaptırmadım ailede şekee öyküsü yok bende de yok diye bi aorun olmadı ikincide de yaptırmamıştım 33 den sonra su fazlalığı olduğunu öğeendim genel olarak şeker şüphesi oluyor acil olarak yaptırdım ve berbat bi süreç bence yine temiz çıktı şeker yok