17+5 haftalık hamileyim . Şehir hastanesinde özge Şahin yaşara gidiyorum memnunum. Hüseyin Oğuz yuvançtan da memnun olan çok kişi var . Acıbadem’de iki defa Gizem kaplana gittim çok memnun kaldım hem çok ilgili hemde çok güler yüzlü . Arada gitmeyi düşünüyorum . Tavsiye ederim