buseerenel Merhaba 29. Haftama giricem doğal boyalarla ara sıra saçlarımı boyuyorum ama saçlarım çok uzadı ve şekilsiz oldu artık yıprandı batıl inançlardan dolayıda herkes kestirme az kalmış dayan diyor kestiren varmı aranızda?
zclk buseerenel kestirmedim ama uçları çok yıprandığı için yakında kestiricem inanma böyle şeylere inanarak hayatına çekme sonuç olarak saç ve bebek ömrü arasında bilimsel olarakta 0 bağlantı var
betulmommy buseerenel 15. Haftaya giricem bi karış kestim valla kafam rahatladı inanmıyorum öyle şeylere
zezeeyyy buseerenel bu tarz batıllara inanmayın 3 gebeliğimde de kestirdim insan rahatlıyor dünya varmış dedim