Evleneli 2sene olacak 3kere ev değiştirdim birinde 4aylık hamileydim birinde oğlum 8aylıktı. Hamileyken zorlandım çünkü halsizliğim mide bulantım fazlaydı. Oğlumla taşınırkende zorlandım çünkü sürekli yerlerde emeklemek istedi😂 ama iki aylık olduğu için sizin daha kolay geçer bence en azından karnı doyup gazı çıktıktan sonra uyuyorlar