Merhaba kızlar 34+1 deyiz. Bayağı bir ağırlaştım artık çok zorlanıyorum yatarken, yürürken, uyurken vs. Zaten sürekli tuvaletteyim onu söylememe hiç gerek yok. 😊 yalnız şöyle bişey oldu doğum yaklaştıkça ya doğururken ölürsem bebeğimi göremezsem korkusu başladı bende. Doğru düzgün uyku bile uyuyamıyorum. Böyle olan var mı? Neden bu düşünceye kapıldım hiç bilmiyorum. Ve çok korkuyorum.